Der er mange måder at markedsføre et produkt eller en tjeneste og giver potentielle klienter og kunder med udtalelser er en af de bedste måder at markedsføre.

Testimonials magt kan aldrig undervurderes. Folk, især i dag, vil kun køber produkter eller benytte tjenester, der er blevet henvist til dem af folk, de kender. Men de fleste af gange, det er ikke en mulighed, der er i hænderne på virksomhedsejeren, han har til at gøre det næste bedste ting, som er at få udtalelser fra hans tidligere kunder.

Testimonials er levende udsagn fra tidligere kunder eller kunder, hvori det hedder, at de var tilfredse med produktet / service. Alle virksomheder skal have udtalelser at skille sig ud i de nogensinde overfyldt markeder.

Der er mange fordele ved at have udtalelser. Her er nogle af dem.

Testimonials formilde målmarked

Testimonials mindske normalt tvivlen hos målmarked. Der er masser af svindlere og bedragere i dag, og det har forvandlet en frygtindgydende en markedet. Troværdig udtalelser giver sikkerhed for de mennesker, der eyeing på et bestemt produkt eller service. Tilvejebringelse af udtalelser giver folk en meget mere afslappet holdning til et produkt eller en tjeneste.

Testimonials forsikre kvalitet

Bortset fra bekræfter eksistensen af en virksomhed, og mindske tvivl giver udtalelser sikkerhed for potentielle kunder og klienter af kvaliteten af den vare eller tjenesteydelse. Det faktum, at de tog tid ud til at være i stand til at skrive testimonials om produktet afspejler niveauet for deres tilfredshed mod produkt/servicen.

Testimonials give fordel

Troværdig udtalelser giver en konkurrencefordel for produkt/service. Der er mange produkter og tjenester derude og er et af de måder at skille sig ud fra resten af troværdige udsagn.

Der er mange typer af udtalelser. Testimonials er normalt kategoriseres ifølge kilden. Her er et par eksempler:

a) udtalelser fra tilfredse kunder

Dette er nok den mest effektive form for vidnesbyrd. Intet slår et vidnesbyrd fra en tilfreds kunde, fordi det er et billede af hvad produkt/servicen handler om.

b) udtalelser fra eksperter

Eksperter kan være troværdige kilder af udtalelser. Hvis en berømt Dermatolog skriver et vidnesbyrd for en skønhed sæbe, vil det helt sikkert hjælpe øge sit salg, ville det?

c) udtalelser fra berømtheder

I en verden, der drives af massemedierne, er berømtheder blevet magtfulde finansieringskilder udtalelser. I dag, er endda infomercials angrebet af udtalelser fra berømtheder.

Mener måske at få udtalelser fra berømtheder vil koste en masse, men hvis det er en reel testimonial, berømtheder selv kan give afkald på deres talent gebyrer.

Der er meget mere til at gøre en testimonial et effektivt værktøj til markedsføring end samle dem. Gode udtalelser er dem, der kan være komprimeret til et par iørefaldende ord. “Jeg tabt 20 pounds i to uger!” er et eksempel på en iøjnefaldende vidnesbyrd. Man skal dog aldrig omformulere eller redigere hvad klienten havde sagt. Sådan får du den rigtige slags udtalelser vil blive diskuteret senere.

Troværdig udtalelser bør også indeholde fuldstændig attributterne for de mennesker, der gav dem. Deres titler, placering og alder bør være inkluderet, når det er muligt.

Visuel appel vil også være en stor hjælp i at bruge udtalelser. Hvis kunderne er villige, må man insistere i at tage fotografier eller videoer for deres udtalelser.

Så hvordan en virksomhedsejer Introduktion til den hele vidnesbyrd ting?

Her er nogle skridt på hvordan man Arkiv udtalelser.

1. før noget andet, kun produkter / services med fremragende kvalitet fortjener udtalelser, så man skal sørge for, at hans produkt/service besidder enestående kvalitet.

2. Spørg ved hjælp af dine kunder. Man skal kunne kommunikere til hans kunder hans behov for at få deres udtalelser. Hvis de er virkelig tilfreds med produkt/servicen, ville de være mere end villige til at deltage.

3. interview dine kunder. Spørg dem om hvad de kan lide om dit produkt/service, hvorfor de valgte dit produkt og andre spørgsmål som disse.

4. Spørg dem hvis de er villige til at gøre en skriftlig vidnesbyrd. Du kan tilbyde at gøre vidnesbyrd selv baseret på deres svar under interviewet, men vidnesbyrd er stadig op til deres godkendelse. Du måske ønsker at gøre formuleringerne iørefaldende og lad dem godkende testimonials.

5. Spørg dem hvis du kunne registrere vidnesbyrd ved hjælp af en båndoptager eller video cam. En video testimonial er bedre, men selvfølgelig, mange mennesker er kamera-genert og dette kan være en begrænset mulighed for de fleste.

6. Vælg de bedste udtalelser. Bruge de bedste af dem for at maksimere de fordele, som produktet kan komme fra testimonials.

Udtalelser er meget kraftige, og dette er grunden til, hvorfor alle virksomheder skal have dem. De giver garanti og sikkerhed og afspejle essensen af et produkt eller en service.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *